lili
Kamarádka brala perník podstatně kratší dobu a když začala chodit k psychiatričce pro svůj klid .Tak po určitý dobe jí řekla ze má začínající schizofrenii že je dobře že odvyká.a samozřejmě dostala léky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Na vašem místě bych se tolik neobával. Schizofrenie je sice vážné duševní onemocnění, které člověka může i invalidizovat, na straně druhé, není zase tak častá, jako jiná duševní onemocnění. Člověk trpící i počínající schizofrenií má také jiný soubor příznaků, než popisujete ve skryté poznámce. To co píšete spíše ukazuje na to, že jste uzavřenější, možná by se mohlo jednat o nějakou sociální fobiii, nebo neurotickou poruchu. Specifické příznaky ukazující na onemocnění schizofrenního ökruhu. :-) P.s. Nicméně i s vašimi obtížemi mohu návštěvu psychiatra jen doporučit. Dají se léčit, pokud vás obtěžují. :-)