cigarety a drogy
vojtěška
Moje rodiče kouří je nějaký opravdu účiný lék nebo něco takového co by je to odnaučilo nebo jim cigaretu znechutilo. Jak ubližují drogy?Kdybi někdo drogy vyskušel jen jednou byl by na nich hned závyslí?když kamarád kouřil listy pampelišky zabalené v papíře dá se říct že droguje??? PREDEM DEKUJI ZA ODPOVED :-))

Odpověděl: Bára Orlíková
Ohledně kouření - podívejte se na web www.dokurte.cz nebo www.nekurak.cz. Ohledně drog - přečtěte si texty o jednotlivých drogách na těchto stránkách. Pokud člověk drogu jednou vyzkouší, není na ní závislý, ale může to být první krok k potenciálnímu rozvoji závislosti. Ohledně pampelišky - to se opravdu říct nedá, spíš bych pochybovala o zdravém rozumu dotyčného. Jen podotek - dnes dorazilo na Drogovou poradnu asi patnáct dotazů velmi podobného znění. Tento dotaz mezi ně patří a skutečně máme dojem, že autor těchto dotazů zneužívá naši poradnu pro své pobavení, aniž by něco naléhavého potřeboval. Vzhledem k tomu, že tato poradna má sloužit poněkud jinému účelu a chodí sem denně množství opravdu naléhavějších dotazů než jsou tyto a bojujeme s časem, abychom je mohli kvalitně odpovědět, tak bych chtěla požádat o to, aby poradna nebyla zahlcována tímto typem dotazů. Děkuji za celý tým poradny.