tabák
kokain
čau ja jsem kokain.fetuju až se ze mě čudí každý den.nechceš si zajít na kafe a na cigára,rád bych zašel.tak se měj někdy zase,měj se.

Odpověděl: Bára Orlíková
Skutečně nevím, co po nás chcete. Dnes dorazilo na Drogovou poradnu asi patnáct dotazů velmi podobného znění. Tento dotaz mezi ně patří a skutečně máme dojem, že autor těchto dotazů zneužívá naši poradnu pro své pobavení, aniž by něco naléhavého potřeboval. Vzhledem k tomu, že tato poradna má sloužit poněkud jinému účelu a chodí sem denně množství opravdu naléhavějších dotazů než jsou tyto a bojujeme s časem, abychom je mohli kvalitně odpovědět, tak bych chtěla požádat o to, aby poradna nebyla zahlcována tímto typem dotazů. Děkuji za celý tým poradny.