Kaktus
dodo
Mel bych dva dotazy ohledne kaktusu Lophphora Wiliamsi ve kterem je obsazen mezkalin...jak moc nebezpeny je tento halucinogen..? a jak se tato droga z kaktusu ziskava?-muj kamarad si najednou zacal pestovat kaktus a bojim se ze ho chce prave k tomuto ucelu...:(( diky za odpoved...

Odpověděl: Martin Hulík
Rizika budou podobná jako u tradičních halucinogenů - LSD, psilocybinu. Záleží na množství, okolnostech užití a osobnosti a momentálním rozpoložení uživatele. Přečtěte si sekci Halucinogeny v naší poradně.
Způsob zpracování drogy vám psát nebudu, protože my už ze zvyku návody k braní drog neposkytujeme (i z jiných důvodů :)), ale je dostupný v běžné literatuře.
Jedno riziko navíc: jen málo lidí u nás má s užitím peyotlu vlastní zkušenost, to znamená, že váš kamarád pravděpodobně nenajde nikoho, kdo mu dá (třeba jen amatérskou) radu jak to užít a na co si dát pozor.
Když bude mít štěstí, kaktus nedoroste do síly jeho zámořských bratříčků - ale klidně může.