tabák
pája
Dobrý den. Jsem Pája čudim ,každý den 145 cigaret. a chci s tím pořád žít ,ale nemam prachy kde je mám sehnat? Máte promě práci?

Odpověděl: Bára Orlíková
V tom Vám asi neporadíme. Nějak mám pocit, že se obracíte na nesprávnou adresu, možná byste se lépe pobavil na ledasjakém chatu. Dnes dorazilo na Drogovou poradnu asi patnáct dotazů velmi podobného znění. Tento dotaz mezi ně patří a skutečně máme dojem, že autor těchto dotazů zneužívá naši poradnu pro své pobavení, aniž by něco naléhavého potřeboval. Vzhledem k tomu, že tato poradna má sloužit poněkud jinému účelu a chodí sem denně množství opravdu naléhavějších dotazů než jsou tyto a bojujeme s časem, abychom je mohli kvalitně odpovědět, tak bych chtěla požádat o to, aby poradna nebyla zahlcována tímto typem dotazů. Děkuji za celý tým poradny.