Heroin
TÍTA
Já se vás chci zeptat co je to heroin ,může se na to i umřít?Proto že můj kamarát beredrogy a já nevím jak mu mám pomoc?

Odpověděl: Bára Orlíková
Přečtěte si text o heroinu na této stránce, dozvíte se více informací. Ohledně pomoci kamarádovi - záleží na tom, zda pomoci chce - pokud nechce, nic moc s tím neuděláte. Jen podotek - dnes dorazilo na Drogovou poradnu asi patnáct dotazů velmi podobného znění. Tento dotaz mezi ně patří a skutečně máme dojem, že autor těchto dotazů zneužívá naši poradnu pro své pobavení, aniž by něco naléhavého potřeboval. Vzhledem k tomu, že tato poradna má sloužit poněkud jinému účelu a chodí sem denně množství opravdu naléhavějších dotazů než jsou tyto a bojujeme s časem, abychom je mohli kvalitně odpovědět, tak bych chtěla požádat o to, aby poradna nebyla zahlcována tímto typem dotazů. Děkuji za celý tým poradny.