HEROIN
MICHAELA
DOBRY DEN MJ PROBLEM SPOCIVA V TOM ZE MAM VELIKE PODEZRENI ZE MUJ PRITEL BERE HEROIN.POTREBOVALA BZCH VEDET JAK SE CLOVEK KTERY KOURI HEROIN CHOVA A JAK SE TO NAS NEM DA POZNAT.DALE BY ME ZAJIMALO JAK SE DA TAKOVEMU CLOVEKU POMOC.DEKUJI

Odpověděl: Bára Orlíková
Zodpověděla jsem již váš dotaz, který měl velmi podobné znění. Pro jistotu svou odpověď kopíruju i sem: "Zdravím Vás. Chápu, že máte obavy o svého přítele. Nevím bohužel, jak vzniklo podezření, že áš přítel bere heroin - našla jste u něj nějaké drogy nebo potřeby k aplikaci? Nebo se o tom zmínil někdo z jeho přátel? Možná by nebylo od věci s s ním o vašem podezření promluvit - pokud jste to už neudělala. A také zkuste přečíst text o heroinu v rubrice opiáty, tam jsou uvedené i příznaky toho, jak člověk vypadá a chová se pod vlivem heroinu. Obecně - heroin je látka tlumivá, takže člověk intoxkovaný heroinem bude spíše zpomalený a utlumený než vysloveně rozjařený, může vypadat ospale, typické jsou zúžené zorničky. Při dlouhodobějším intenzivním užívání se pak mohou projevovat další příznaky v chování a potíže, které souvisí spíše se snahou utajit užívání drogy a s obstaráváním peněz na drogy. Uvidíte, jestli uvedené příznaky sedí na chování vašeho přítele - možná situace také nebude tak horká, jak se zdá. Pokud byste mu chtěla pomoci, tak to nepůjde bez jeho vědomí a jeho souhlasu. Bohužel mám o situaci tak málo informací, že vám nemůžu poradit konkrétní postup, jak by měla pomoc vypadat. Kdyžtak zkuste napsat víc a můžeme zkusit něco vymyslet."