heroin
michaela
zda se mize muj pritel bere heroin proto bych potrebovala pomoc .za prve by me zajimalo jak vipadaji priznaky cloveka ktery je zavisli na teto droze.dale by me zajimalo jak se takovemu cloveku da pomost,dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte obavy o svého přítele. Nevím bohužel, jak vzniklo podezření, že áš přítel bere heroin - našla jste u něj nějaké drogy nebo potřeby k aplikaci? Nebo se o tom zmínil někdo z jeho přátel? Možná by nebylo od věci s ním o vašem podezření promluvit - pokud jste to už neudělala. A také zkuste přečíst text o heroinu v rubrice opiáty, tam jsou uvedené i příznaky toho, jak člověk vypadá a chová se pod vlivem heroinu. Obecně - heroin je látka tlumivá, takže člověk intoxkovaný heroinem bude spíše zpomalený a utlumený než vysloveně rozjařený, může vypadat ospale, typické jsou zúžené zorničky. Při dlouhodobějším intenzivním užívání se pak mohou projevovat další příznaky v chování a potíže, které souvisí spíše se snahou utajit užívání drogy a s obstaráváním peněz na drogy. Uvidíte, jestli uvedené příznaky sedí na chování vašeho přítele - možná situace také nebude tak horká, jak se zdá. Pokud byste mu chtěla pomoci, tak to nepůjde bez jeho vědomí a jeho souhlasu. Bohužel mám o situaci tak málo informací, že vám nemůžu poradit konkrétní postup, jak by měla pomoc vypadat. Kdyžtak zkuste napsat víc a můžeme zkusit něco vymyslet.