k tem samanum
jina poutnice
Tema 'sehnat si k psychedelicke ceste samana' se v odpovedich docela opakuje. nevidim presne do pravni stranky povahy veci, mozna je to tak na hranici, ze uz nemuzete timto zpusobem odpovedet, ale stejne se zeptam: existuji nejaci psychiatri/odbornici/byvali lekari vylouceni komorou ;-) kteri jsou ochotni toto delat? aspon napiste ze existujou a ze si je ma clovek najit sam ;-); nebo co ma byt jako v pozadi tech rad o samanech...

Odpověděl: Jakub Minařík
Jistě, existují lidé, kteří by se vejdou do téhle kolonky. Ale dá asi dost práce je objevit a neseknout se. Na drihé straně soudím, že kdo doopravdy chce, tak je dříve nebo později najde.
Možná máte pravdu. Je to rada na hraně. I já to tak vnímám, ale myslím je lepší než napsat: Neberte to, je to nebezpečné. Takhle třeba někdo pochopí. že to myslím vážně. A také si myslím, že LSD k putování užívá málokdo. Většina prostě paří. A to se mi vůbec nelíbí.