perník
tralila
začala jsem brát pervitin zatím sem ho měla dvakrát dostala jsem ho od kamarádky. mám ale strach že mi zůstanou nějaké trvalé fyzické nebo psychické poruchy....???? jestli ano... jaké?

Odpověděl: Martin Hulík
Zatím o žádných následcích nepíšete, takže jste snad ty dva experimenty s pervitinem přežila relativně ve zdraví. Pokud byste ale v braní pervitinu pokračovala, jisté následky se mohou dostavit. Přečtěte si kapitolu o stimulačních drogách na těcto stránkách. Závislost nevzniká po dvou dávkách, ale při každém dalším experimentu byste se k ní přiblížila. Už při jednorázovém užití mohou u citlivějších jedinců nastat psychické problémy, které se pak komplikovaně léčí na psychiatrii. Existuje také riziko předávkování. Ke skryté poznámce snad dodám jen to, že chcete-li pomáhat někomu, kdo bere drogy, měla byste mít sama od drog odstup. Experimentováním s pervitinem nikomu nepomůžete a sama se dostanete do průšvihu. Co takhle si o vašich starostech raději s někým v klidu popovídat? Když napíšete, odkud přibližně jste, doporučíme vám nějakého rozumného odborníka.