Přítel fetuje - pro paní Janu Justinovou
gábina
Velice Vám děkuji odpověď. Myslím, že z nejhoršího jsme už venku. Přítel se cítí konečně líp, odvykání bylo hodně náročné, ale ustáli jsme to na energy nápojích a bonbonech. Přítel přibral během týdne 10 kg (za toho půl roku shodil 15 kg a mě nenapadlo proč), pořád jen jí a odpočívá. Zítra jedeme na víkend do Krkonoš, tak snad přijdeme na jiné myšlenky. Hlavně se mnou to pěkně zamávalo a jak jste mi psala v první odpovědi, byla jsem to hlavně já kdo furt lítal a staral se a pěkně mě to vyčerpalo. Teď už snad bude jenom dobře. Dítě plánuju až tak za rok až dva, myslela jsem jestli ty drogy nebudou mít trvalejší následky. Bydlíme u Mělníka ale denně jezdíme do práce do Prahy. Tak kdyby byl problém určitě bych se obrátila přímo na nějaké centrum v Praze nebo v Mělníku, ale snad už bude jenom dobře. Velice Vám děkuji aspoň za to, že jsem Vám mohla napsat, fakt mi to hodně pomohlo. Je to fajn, že podáváte lidem pomocnou ruku v tak strašně těžkých chvílích. Děkuji, moc Vás zdraví Gábina

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to jsem ráda, že to takhle dopadlo, teď jen, aby to přítel vydržel. Výlet do Krkonoš je moc dobrý nápad, určitě potřebujete předevšímm Vy načerpat nové síly. Možná by bylo dobré nečekat, až se stane nějaký průšvih a navštívit odbornou pomoc preventivně už dříve. vašemu příteli by to mohlo pomoci udržet si abstinenci a předejít relapsu. V Mělníku se mi nepodařilo najít žádné Kontaktní centrum, v Praze máte možností hned několik. Je možné např. domluvit si schůzku v našem K-centru v Holešovicích nebo po pár měsících na doléčováku. Kdyžtak zavolejte na tel.283 872 186 a můžete se tu poradit, co by Vám nejvíc vyhovovalo. Zatím přeji hlavně hodně štěstí a výdrž...