Marcela
Syn má hep. "C" a teď dostal od zubařky doporučení na trhání 4 zubů v dost mizerném stavu. Normální zubní chirurgie ho nechce vzít. Kam se má obrátit, dostal doporuč. na Bulovku, ale tam je termín až na září a jeden zub už by potřeboval dost akutně. Prosím poraďte mi jestli nevíte o nějakém specializovaném pracovišti? Moc díky Marcela

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud je mi známo, tak opravdu jediná specializovaná infekční zubní ordinace je na Bulovce. Pokud je to ale akutní, měli by se i oni podle toho zařídit, to je stejné jako u běžného zubaře. Zkuste tam tedy zavolat ještě jednou a sdělit jim závažnost situace, jestli by syna neobjednali třeba alespoň na ten jeden zub. Pokud ne, zeptejte se přímo jich, kam tedy máte jít, protože se taky může stát, že když to budou ignorovat, syn skončí na běžné pohotovosti, což by se stát nemělo.