hm
poutnik
ahoj ja si myslim,ze halucinogeny a jejich spravne uzivani je cestou k lepsimu zivotu,jelikoz si clovek uvedomi jak jsou nesmyslne valky,malichernosti,hloupe honeni za mamonem a jak jsou duleziti lide a pochopeni sama sebe to ze jsou dle vaseho hlediska nebezpecne pro mysl si myslim ,ze je vytvoreno negativnim postojem vlad ,kterej je prenasen zpetne na lidi a proto jsou i zarazeny mezi tvrde drogy,proc nepisete i pozitivum halucinogenu a pouze negativum?

Odpověděl: Jakub Minařík
Drahý poutníku. Rozumím ti, v zásadě i souhlasím. Znám lidi, kteří měli možnost užívat LSD v terapii, docela si ho chválili. Znám lidi, kteří prošli rituálními intoxikacemi silným halucinogenem kdesi v jihoamerické džungli, nic zlého se jim nestalo. Znám ale taky lidi, kteří popařili LSD na party, nebo někde jinde a bylo s nima práce jako na kostele.
Takže opakuji: Soudím a za tím si stojím. Silné halucinogeny patří do rukou těm, kteří s nimi umí zacházet. Je mi líto, ale já bych si nenechal zcela jistě operovat slepé střevo od svého šéfa, i když si myslím, že je to výborný lékař. Ale je psychiatr. Stejně tak bych se nenechal provázet intoxikací LSD od prof. Valenty, který mě učil na fakultě chirurgii. Chirurg byl excelentní, ale šaman to fakt nebyl. Rozumíte? Jestli si podomácku operujete duši LSD, je to vaše věc. Riziko ale myslím je dost vysoké. O to jde.
Pokud jde o postoj vlád a médií, jde o oblíbenou paranoiu uživatelů těchto látek. Neřešte to, svět je prostě nespravedlivý. Ale ve vašem případě se věnujte spíše doporučení těch, kteří by vás event. později mohli léčit - pozn. M.Hulík - DS Sananim.