pani Orlíková
Hruška
Už jsem vám psala a doporučovala jste mi kontakt, ale nemužo ho už najít. situace se zhoršila psychoterapeut zařídil mi doktora a po potratu žádný zájem a říká že to nebylo jeho./ s nikym jinym jsem ale nic neměla určitě rok/ že jsem zbytečně h hysterická. neměla jsem na potrat chodit, měla jsem si dítě nechat,ale já myslela že to bude potom jinačl měla bych něco. nejradči bych šla zase na krátkodobou léčbu. jde to po druhý. ?aby tam nebyli chlapi.kam? jak si to mám a kde zařídit. předtim to dělal on a já nevim nic.vezmou mě, když po tak krátkyý době jsem do toho zase vlítla?

Odpověděl: Bára Orlíková
Vidím, že se situace stále horší. Od Vašeho prvního dotazu jsem měla velké pochybnosti z etického hlediska k tomu, jak fungoval váš vztah - skutečně se nedá sexuální/partnerský vztah mezi klientem a terapeutem považovat za zdravý model a je to jedno z největším možných pochybení odborníka. Je mi líto, že Vám to nakonec takto ublížilo. Myslím, že by nebylo od věci zkusit znovu tu léčbu. Mám za to, že není problém zajistit léčbu i po krátké době od absolvování léčby předchozí - pokud jste do toho znovu spadla, tak čím dřív, tím líp. Ovšem nemám představu o žádné krátkodobé léčbě, kde by nebyli muži - co se týče klientů i co se týče personálu, zřejmě se Vám nepodaří najít takový léčebný program, kde budou mezi personálem i klienty pouze ženy. Ale co se týče zajištění léčby a případné konzultace ohledně adekvátní výběru léčby - to můžete zařídit přes Kontaktní centrum SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186. Zatím přeji hodně štěstí.