durman
mucin
Cau,chtela bych se zeptat jaka davka durmanu je smrtelna?Jakou davku bych si mela dat jestlize to chci zkusit.A jeste jedna otaska je pravda ze vodicku z durmanu muzu pouzit na pochvu jako eros gel?Dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Smrtelná dávka durmanu je cca 10 - 12 bobulí (pro děti ještě mnohem méně), tedy asi 50 až 100 mg atropinu. Těžko se to odhaduje, protože nevíte, kolik účinné látky rostlina obsahuje. Rozhodně durman není rekreační droga, je to velmi silný halucinogen, který se někdy pro svoje účinky řadí mezi delirogeny - stav, který vyvoláva se podobá spíše deliriu než příjemné intoxikaci. To není zábavný experiment. V historii se durman užíval jako afrodisiakum, ale jeho účinek v tomto ohledu je sporný - zvláště ve spojení se silnými halucinogenními účinky durmanu, si myslím, že by sexuální prožitek pod vlivem této látky mohla být také horrorová zkušenost. Více podrobností o durmanu najdete na www.biotox.cz/drogy, když si zadáte durman do vyhledávače. Jinak - myslím, že existují bezpečnější látky, které by žena mohla použít pro zvýšení sexuálního vzrušení, ale to již budete muset najít na specializovaných serverech. Tato poradna k tomuto účelu neslouží.