durman
mucin
Cau,chtela bych se zeptat jaka davka durmanu je smrtelna?Jakou davku bych si mela dat jestlize to chci zkusit.A jeste jedna otaska je pravda ze vodicku z durmanu muzu pouzit na pochvu jako eros gel?Dekuji za odpoved Jestlize neodpovite hned tak si to tam namastim protoze jsem fest naddrzena a mýmu klukovi je 11

Odpověděl: Bára Orlíková
Smrtelná dávka durmanu je cca 10 - 12 bobulí (pro děti ještě mnohem méně), tedy asi 50 až 100 mg atropinu. Těžko se to odhaduje a rozhodně durman není rekreační droga, je to velmi silný halucinogen, který se někdy pro svoje účinky řadí mezi delirogeny - stav, který vyvoláva se podobá spíše deliriu než příjemné intoxikaci. V historii se durman užíval jako afrodisiakum, ale jeho účinek v tomto ohledu je sporný - zvláště ve spojení se silnými halucinogenními účinky durmanu si myslím, že by sexuální prožitek pod vlivem této látky mohla být také horrorová zkušenost. Více podrobností o durmanu najdete na www.biotox.cz/drogy, když si zadáte durman do vyhledávače. Jinak - myslím, že existují bezpečnější látky, které by žena mohla použít pro zvýšení sexuálního vzrušení, ale to již budete muset najít na specializovaných serverech. Tato poradna k tomuto účelu neslouží. Jen podotek na závěr: Myslím, že máme poměrně dost práce a mnoho naléhavějších dotazů na to, abychom řešili výkřiky typu "Jestlize neodpovite hned tak si to tam namastim protoze jsem fest naddrzena a mýmu klukovi je 11". Pokud bych na to měla nějak reagovat, tak k tomu jen můžu říct - pokud je vám víc než patnáct, bude vaše počínání vůči jedenáctiletému chlapci považováno za trestný čin. No, koneckonců je to na Vás - naše zodpovědnost to není.