prace v teto oblasti
rezi
Rada bych pracovala s drogove zavislymi lidmi nebo s lidmi, kteri uz se leci, popripade s vylecenymi.Je mi 20let, letos v cervnu jsem maturovala na stredni skole reklamni tvorby.Nyni studuji anglictinu na jazykove skole.O tuto praci mam zajem, protoze jsem clovek, ktery uz nechce aby bylo pecovano o nej ale ktery chce ted pecovat o jine a vychodisko vidim v teto praci.Kam se mohi obratit?Kde se mohu vyskolit?Co k tomu je potreba?Predem dekuji.Tereza

Odpověděl: Martin Šefránek
V podstatě se nabízejí dvě základní možnosti. V místě vašeho bydliště si můžete zajistit stáž v zařízení, jehož problematika vás zajímá a v němž by jste případně chtěla pracovat. Během stáže si tak vyzkoušíte přímo práci s klienty a můžete navázat kontakt a spolupráci s příslušným zařízením. Adresář jednotlivých zařízení naleznete na www.sananim.cz . Dále se můžete přihlásit na vyšší nebo vysokou šklou humanitního směru, např. na obor sociální práce, psychologie nebo pedagogika. Přeji vám do budoucna hodně úspěchů v "pomáhající profesi".