No dotaz
lili
Dobry den ..mam otazku..jelikoz končim s nitrožilnim branim pervitinu-2,5 roku sem ho brala docela dost---uz dva mesice sem cista a to je u me co rict.Se starejma kamaradama se už naštěstí nestýkám.Takže je to na dobrý cestě!!Můj dotaz tedy je za jak dlouho mi nebude z krve nic takovyho poznat-a za jak dlouho se tak celkove dostanu fyzicky a psychicky do normalu--půjde to snad eště??Děkuju za odpoved.....

Odpověděl: Jakub Minařík
Toxikologie by měla již být negativní. Abstinujete 2 měsíce, to bohatě stačí. Než se dá organismus do kopy bude trvat déle. Můžete to podpořit když budete žít "zdravě": - žádné drogy ani alkohol - kvalitní, přiměřená strava - přiměřený spánek - trocha sportu a pohybu Každopádně to bude trvat několik měsíců, než si to sedne. Bylo by také moudré nechat se vyšetřit, zda jste si neopatřila nějakou chorobu - třeba žloutenku. Kdybyste měla problém vyšetření zařídit, rád vám doporučím kolegu v Praze, který vás vyšetří a v případě obtíží navrhne léčbu. Stačí? :-) P.s. Držím palce. :-)