THC v moči
Klára
Dobrý den, mám takový problém. Kouřim marihuanu už několik měsíců. Dá se říct že tak 3 - 5 jontů týdně. Prvního května mi matka zažádala o testy V pátek přišly výsledky a byly pozitivní. V pátek jsem si dala 1 jointa. Byl to venek, ale jen jsem si několikrát potáhla. Ale včera jsem se dozvěděla, že 20.června musím jít na testy zase a pokud budou pozitivní i tentokrát, musí se to hlásit policii a na sociálku. Můžete mi prosím poradit, jestli by se nedalo THC do té doby z moče nějak dostat, např. nějakými čistícími čaji atd.Dále jsem se chtěla čistě teoreticky zeptat jak dlouho se drží v krvi pervitin, jestliže je užíván výjímečně,ale ve větším množství ( cca pul gramu jednorázově ). Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Do 20 června by testy mohli být negativní. Rozhodně na hranici detekovatelnosti, takže byste to asi ukecala. Můžete pro to udělat jedinné. Nehulit. Urychlit to moc neurychlíte, jen nezapomínejte dost pít. Pervitin by měl po jednorázovém užití zmizet +- do týdne. Taky platí - dost pít. Tzn. alespoň kolem 2 litrů denně. Stačí? P.s. Jen s tou trestností - užívání drog trestné není. Jen jejich výroba, držení, prodej a rozdávání, včetně toho že jointa někomu podáte. Ale užívání ne. Ale ona i sociálka umí udělat pěkné obtíže. :-)