ach jo
Veverka
Ahoj poradno, je me 16 a asi rok jsem skoro kazdej tejden chodila na hausparty, nejdriv cista, ale pak jsem zacla brat Extazi, ta me ke konci uz nefungovala, tak na 5 poslednich akcich peri. V tu dobu jsem si nastetsi uvedomila, ze to je asi blbost a taky jsem se cejtila uz uplne extremne hnusne, tak jsem od 10 zari nikde nebyla a nevzala si zadnou drogu. Bylo to docela tezky a furt je. Netouzim po nicem jinym, nez jit na Party. Ale tohle neni ten problem, kvuli kterymu pisu, myslim, ze se dokazu ohlidat. Horsi je, ze jsem uplne jina, nez jsem byvala driv. Teprve ted si to uvedomuju. Hlavne mam porad takovou divnou naladu. Ne depresi, spis lhostejnou. Driv jsem byla typ, co se pro vsechno nadchne a mela jsem spoustu zajmu. Ted porad jenom sedim doma a jediny, co me docela bavi je jist sladky a cist casopisy. Kdybych mela sklony k tloustnuti, jsem ted uz jako sud. Taky mam pocit, ze jsem si asi odrovnala mozek. I ten proparenej rok me splyva v mlze. Skolni vysledky jsou dost spatny, ale to byly uz i minulej rok. Rodice samozrejme o drogach nevedej a divej se, ze sedim doma. Posilaji me, at se jdu bavit. Vzdycky mi davali hodne volnosti. Jsou oba zaneprazdneny a kdyz jim treba neco vypravim, tak me za chvili prestanou vnimat. Ale nikdy na me nekrici, ani mi nekontroluji znamky. Co mam delat, abych byla jako driv ?????

Odpověděl: Jakub Minařík
Víš Veverko, někdy se stává, že když člověk bere delší dobu nějaké drogy tak se lecos změní. To je daň kterou člověk za to platí. To co popisuješ ty je ale asi trochu něco jiného. Mozek sis možná neodrovnala, ael zřejmě vyjadřuje dost zásadní nespokojenost se zacházením v minulé době a taky ti oznamuje, že se z toho asi bez nějaké adakvátní pomoci nedostane.
Nevím odkud jsi, ale jsi-li z Prahy, nebo blízkého okolí, tak bych ti asi doporučil se stavit. Já bez toho abych tě viděl se můžu jen dohadovat co to dopravdy je. Kdyby ses zastavila, mohli bychom společně něco vymyslet. Ale stav, který neodezněl do 2 měsíců vyžaduje asi sofistikovanější intervenci, než odpověď v poradně. Anonymitu alespoň v tom rozsahu, ve kterém to je možné, zaručujeme. tel je 02/803130. Pokud nejste pražská, tak bych se vás mohl pokusit s někým zkontaktovat.