Ganja - předavkovani
Regam
Cau jsem svátečni kuřák (cca jednou za pul roku).S kamaradem jsme našli vzorek a řekli jsme si, že ho vyzkoušíme. Ale tentokrat z vodni dýmky s normalnim tabakem. Z počátku jsme trávu necitili tak si asi kazdej dal asi 10 "prdů". Ale po tom co se delo bylo peklo smali sme se asi 30 sekund a 5 hodin jsme byly s prominutim ve strašných "sračkach".Měli jsme horečku 38, strasně zrychlenej puls a žíly vystouplé po celem těle. Rychle sem začali pit vodu a davat si studene zabaly. Druhy den sem měl jěšte mirně zvedlou teplotu a vystouple žíly. A ted to nejhorši je uz to 6 den od požiti a stale mě neni dobře mam porad teplotu zhruba 37 stup. celsia . citim tlak v hlavě a sem strasně hyperaktivni, brneni hlavy.Ty stavy prichazeji náhle a neurcitou dobu trvaji. Nevim zda jit k doktorovi nebo cekat ze to prejde treba do tydne. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že jste se intoxikovali něčím jiným. Tohle není obraz vzniklý z konopí. Myslím, že byste k lékaři měli jít. Podle mého, ta tráva byla něčím kontaminovaná. Buď náhodně a nebo záměrně. I když 6 den po intoxikaci by se s případnou otravou nic neudělalo. Zkuste se ještě ozvat, požádal jsem kolegu, jestli by sa na to nepodíval. :-) Myslíte, že byste mohli napsat o tom víc, třeba za jak dlouho nastal účinek, jak dlouho trval, ... A taky možná, kde jste tu trávu vzali. Myslím tím, jestli jste ji koupili, tak alespoň lokalitu. Mohla by to být přeci jen vážná komplikace. Dík :-)