legální
jeník
Dobrý den Chci se zeptat na možnost legálního získání morfia. Chystám se na lov do nepřístupných míst ukrajiny a je reálná možnost zranění od velkých šelem. O rizicích vím a netoužím se stát závislým. Je možné si to někde zakoupit aniž bych překračoval zákon? Existuje něco novějšího nebo podobného bez rizika sladování?

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že s tou legální možností to nebude valné. Pokud nějaká existuje, tak to bude jistě vědět pan doktor Slavíček z inspektorátu pro omamné a psychotropní látky Ministerstva zdravotnictví. Jinak myslím, že nic jiného rozumného neexistuje. Pokud vám tygr ukousne nohu a vy se budete chtít zbavit bolesti, tak nic jiného než morfium vám nepomůže. Resp. je nejlepší. Prepadáty, které se nesledují v takovéhle situaci nemají význam. P.s. Pokud náhodou ukecáte známého lékaře aby vám morfium předepsal, tak nezapomeňtě, že si ho musíte umět aplikovat (jiná než infekční forma nemá význam) a musíte mít vývozní povolení (buď kopii receptu s potvrzením lékaře) a nebo vývozní certifikát vystavený MZ ČR. Jinak vás na hranicích mohou zavřít.