lsd
xxx
Mam opakované zkušenosti s halucinogeny a mam pocit, že se nejedná o drogy ale o látky poznání. Konkrétně jak mi škodí lsd, lysohlávky po stránce fyzické co se týče jater, ledvin, mozku, paměti. Vliv bad tripu na psychiku sem si vědom, ale co způsobí delší užívání??

Odpověděl: Jakub Minařík
Co mi mé znalosti a zkušenosti říkají tak tyhle látky tělo většinou přežije bez vážnější újmy. Nejsem si ale jist, že máte skutečně dobrou představu o možnosti psychických vlivů. Ono nejde tolik o bad tripy.
Pokud budete pravidelně, slouhodobě brát a nevyrostete z toho (nebo vás nepřejede v intoxikaci auto), může se vám stát asi následující:
1. Bude z vás šaman, moudrý muž, který uzří samu podstatu světa (doporučuji se touto představou příliš neukájet, spíš vyhrajete 2x za sebou 60 000 000,- ve sportce).
2. Budete si myslet. že jste šaman, ale ve skutečnosti budete zelenorůžový patník v kabátě s vlašskými ořechy, který je na audienci u prezidenta na veliké mochomůrce uprostřed Václavského náměstí. (tak nějak vás uvidí okolí, vy se budete ale cítit celkem spokojeně-končí tak většinou ti, kteří nepatří do následující skupiny).
3. Poznání, které LSD zprostředkovává bude tak mocné, že ho vaše psychika nezaintegruje. Přivodíte si potíže se kterými se budete dlouho potýkat. No nejhůř se zblázníte a už se z toho nikdy pořádně nedostanete.
Doufám, že sem vás neurazil. Občas mé pokusy o žerty lezou lidem na nervy. Ale soudím, že silné halucinogeny nejsou drogy pro zábavu a rekreaci. Poznání této síly patří pod odborný dohled šamanů a možná i některých duchovních a snad i pár psychologů a lékařů. To ne proto, že bych vám to nepřál, ale proto, že riziko není z mého pohledu akceptovatelné. To je moje zkušenost a ne bláboly načtené z tlustých knih. Nemusíte se mnou souhlasit, ale přemýšlejte o tom. :-))