Prosím vás o rychlejší zodpovězení mého dotazu
Matka
Velice pěkně vás žádám o rychlejší zodpovězení dotazu s kódem 326406, protože syn se vráti již dneska večer a ja skutečně ještě nevím, jak se s ním má zhovárat o jeho problému, vlastně i o mém, když jsem jeho máma a nechci to odkládat až po víkendu, protože určite by si něco zase dal a hlavně, když asi taky něco jiního než jen marihuanu, vždyť na co má tu jehlu s tou stříkačkou? Jsem z toho zoufalá. Dcera přijde dneska taky a tak se chceme o něco pokusit, alespoň s ním vhodně promluvit. Děkuji Vám pěkně.

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpověděla jsem Vám na Váš předchozí dotaz, kde jsem předala i kontakty na zařízení, kam byste se mohla obrátit. Bohužel si nejsem zcela jistá, že jedním rozhovorem se synem se celá situace vyřeší, i když je to samozřejmě první krok a v tuto chvíli nic jiného zatím udělat nemůžete. Pokud pak budete chtít někam zajít se o tom poradit osobně, což bych Vám doporučovala, tak to asi před víkendem nestihnete. Nicméně držím palce a doufám, že syn k Vám bude otevřený a že bude chtít se situací něco dělat. Když by bylo potřeba, napište nebo samozřejmě můžete využít těch nabízených kontaktů na pražská zařízení z předchozího dotazu.