Přítel fetuje
gábina
Dobrý den, včera jsem zjistila, že přítel bere pervitin. Trvá to asi půl roku a poslední měsíc to bral každý den. Nevím co mám dělat, zda mám vyhledat odbornou pomoc, nebo si můžeme pomoci sami. Jak bude probíhat odvykání? Dají se koupit v lékarně nějaké léky, které by mu mohli pomoci? Děkuji Vám

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi by bylo nejlepší v takovém případě opravdu vyhledat odbornou pomoc, pokud s tím přítel souhlasí. Měl by být v takovém případě aktivní hlavně on, protože když budete všechno zařizovat Vy, pravděpodobně se spíš vyčerpáte, než že by to bylo skutečně k něčemu dobré. Pokud přítel bere jen pervitin, neměl by mít fyzické problémy při odvykání, horší to ale bude s chutěmi na drogy. Právě proto by bylo dobré, aby o tom s někým mluvil, ať už ambulantně nebo na léčení. Pokud byste potřebovali kontakt v místě bydliště, napište, nebo zavolejte na naši poradenskou linku na tel. 283 872 186. držím palce, ať to zvládnete.