substituce
kikis
lze srovnat nejak substitucni lecbu metadonem a subutexem? myslim ohledne toho co je lepsi, jestli si to muzu vybrat ja jako klient, co je min rizikove, z ceho se driv dostanu...dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Metadon je mnohem silnější a spíše se hodí pro lidi co berou hodně a dlouho. Je zdarma a obyčejně na denní výdej. Subutex je slabší, vhodnější pro lidi s kratší závislostí. Subutex se platí, dostanete jej na recept na více dnů. Lepší není ani jedno. Záleží na tom co více potřebujete, resp. na co se více hodíte. Ale jestli mohu mít doporučení, tak pokud se z toho chcete dostat, zkuste odvykací léčbu. Substituce není dobrá cesta jak se z toho dostat. Blbě se to opouští. :-)