trava
tomas
Trava neni droda jak vsichni rikaji kdyz clovek nebo skopina lidi kteri se znaji od malicka huli tak pak je to ritual ne zavislost.Znam lidi co hulej 2-3 roky a jsou znich trosky ale taky znam lidi co hulej treba 10let maj rodinu praci atd.Zalezi na mozku cloveka kdyz se pravidelne cvici tak neupada jeho kapacita jako kdyz ho nechate jen tak pasivne prozivat zivot.Ja uz taky hulim nejaky ten patek a zavislost nepocituji.Marihuana neni Droga ale Lék!!!!!Timto zdravim vsechni co hulej a maj rozum kdyz ho stratej tak zacne i zavislost.

Odpověděl:
Dobrý den Tomáši, bohužel Vás asi zklamu, ale marihuana skutečně droga je. Jedna věc je to, jestli nějaká látka droga je nebo není, a druhá věc je závislost. Alkohol je taky droga a ne všichni, kdo pijí alkohol, jsou závislí - stejně jak to píšete o lidech, co kouří trávu. Nicméně to, že někdo kouří marihuanu a neprojevuije se u něj závislost nic nemění na faktu, že marihuana droga je. A navíc nelegální. Tak hodně štěstí a ať Vás ta závislost nepotká... P.S. Mimochodem, netvrdím, že je to Váš případ, ale to, že závislost někdo nepociťuje, ještě neznamená, že závislý není :-)