efedrin
dana
Pervitin som vrala intenzivne asi 2 a pol roka ked sa spravne pamatam. Nepichala som si ale to nie je podstatne lebo som to aj napriek tomu brala kazdodenne. Podarilo sa mi prestat. Som cista asi 9 mesiacou. No chcela by som acat brat efedrin. Iba cisti efedrin. No a mam otazku co moze sposobit branie efedrinu. Je mi jasne ze na efedrine je takisto psychycka zavislost a kedze som brala pervitin peknych 2 a pol roka asi som na taktiez zavisla. Chcem brat efedrin iba raz za cas, nie casto, na zhodenie par kg a zredukovanie vahy. Myslim si ze by s tym nemalo byt ziadne komlikacie len sa chcem spytat ake to ma zle ucinky na organizmus a ake vnutorne organy to moze poskodit a ci ich moze poskodit branie efedrinu nejako vazne alebo ani nie. vopred dakujem za odpoved. Kedze som skusila vsetky mozne prostiriedky na chudnutie ktore neobsahuju efedrin a nepomahali preto toto rozhodnutie. A este jednu otazku by som sa rada spytala. Kedze ked som brala pervitin zacala som mat psychycke poruchy ako napriklad stihi ktore su charakteristicke pri brani pervitinu. Mozu sa tieto stavy vratit spat na zaklade brania efedrinu? dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud začnete brát efedrin, tak velmi pravděpodobně začnete zase znova s pervitinem. Obě látky mají podobné účinky, fungují na stejném principu, ovlivňují stejná místa v mozku. Jen efedrin je mnohem slabší. Je to stejné, jako kdybyste chtěla brát pervitin jen tu a tam. Taky byste to asi nezvládla. Ohledně těch stíh a podobných duševních komplikací - efedrin je pravděpodobně způsobí také, pokud jste s tím měla problémy při braní pervitinu. Takže doporučuju, zkuste si koupit kolo a každý den na něm jezdit do práce. Pomáhá to na hubnutí. Efedrin nechte být, pokud nechcete znova začít brát pervitin.