Jak žít po 6 leté zavislosti na opiátech?
Matoni
Užíval jsem 2 roky nitrožilně heroin v praze.Poté jsem se odtěhoval do brna kde jsem chodil k dr.Dolakovi na methadon v prosinci 2003 jsem byl na dávce 190mg v lednu 2004 mi selhali ledviny do konce května jsem dávku vysnižoval.Od 1.6.2004 jsem neměl opiát ani jednou.Od prosince minulého roku jsem dělal telefoního operátora.Ze zdravotních duvodů jsem odešel .Psichycky,fizicky a finačně jsem na dně nevím co dál?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste ve velmi obtížné situaci. Ale pokud bydlíte nadále v Brně, tak mám pro Vás tuto variantu. Sdružení Podané ruce, které provozuje v Brně mimo jiné i ten metadonový program, do něhož jste docházel, tak také provozuje Doléčovací centrum. Což je program pro lidi, kteří dlouhodobě abstinují, obvykle jsou po léčbě a do doléčovacího centra dochází ambulantně (je možnost docházet individálně i na skupiny), aby získali podporu, lépe se jim zvládal život po léčbě. Taky je možné tam řešit i otázku práce - jistě by Vám s hledáním nového zaměstnání pomohli. Takže to nevzdávejte. Kontakt je Doléčovací centrum Jamtana, Francouzská 36, 602 00 Brno, Tel.: 545 246 690, e-mail: jamtana@podaneruce.cz Pokud by se Vám nechtělo do doléčovacího centra, můžete využít i další kontakty - AT ambulanci, která pod o.s. Podané ruce funguje nebo můžete zajít za MUDr. Dolákem - kromě metadonu v Elysiu funguje i ambulantní léčebný program. Více info najdete i na www.podaneruce.cz. Držím palce a přeji hodně štěstí.