piko
Witchi
Dobrý den.V posledním měsíci se mi trochu víc vymklo z ruky braní pika.Začala sem si střílet.Včera sem si řekla že už to nikdy nevemu jehlou.tak sem si dala čáry ale to nebylo prostě ono a tak sem si pak večer stejně zase nastřelila.Piko mě ted děsně štve,při dojezdu mám čím dál větší depky a jsem na tom závislá,protože teď bych si hrozně moc chtěla dát.Pořát na to musim myslet.Ničim svoji rodinu,protože s nima přestávám komunikovat.Já nechci furt bejt sjetá,chtěla bych aby to bylo jako dřív.To sem si dala sem tam o víkendu čáru a bylo to v pohodě,ale ted tak maximálně vydržim den. Myslim že je to taky tím že beru s kámoškou a prostě se stahujeme navzájem a taky máme stálej přísun, to sme dříf neměly. ted pudu do 4.ročníku a chtěla bych udělat maturitu, ale jestli to takhle pude dál,tak nevim. Dřív sem moc hulila a bavilo mě to, ted uz ani neschánim jointy. Porat musim myslet na to kde sehnat penize na to hnusny piko. Fakt mě to štve. Kdyby ste měli nějakou radu byla bych vám věčná. Díky Witchi

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že pokud to nestopnete, tak fakt neodmaturujete. Začínáte se pěkně rozjížedět a myslím, že tímhle tempem si opatříte do maturity toxickou psychozu. Taky myslím, že jestli to doma ještě nevědí, že na to brzy přijdou. Tomu se asi nevyhnete, buď vaši a nebo rodiče vaší kamarádky a odtud je k vám krátká cesta. :-) No pokud toho chcete nechat tak: S kamarádkou se dohodněte, že toho necháte, pokud bude pro, tak to můžete zkusit obě - i když je to ta těžší varianta. Když kamarádka nebude chtít - tak kdo uteče, vyhraje. Budete asi pár dní docela unavená pak budete mít pár dní docela chutě, ale pak to přejde. Když si dáte, začíná to všechno od začátku. Víte, jako dřív to už nikdy nebude. Jste rozjetá a stojíte na prahu závislosti. To se už nedá vrátit zpět. P.s. Kdybyste potřebovala, tak napište. :-)