EMKO
19.4.JSME SI S PRITELEM ZACALI UZIVAT PIKO POPRVE V ZIVOTE A TO TIM STYLEM ZE GRAM PRO OSOBU NAM VYDRZEL AZ DO DNES;CHTELY JSME ZHUBNOUT BRALY JSME HO OB DEN A JAK JE VIDET V MALYCH DAVKACH NEBOT NAM TEN GRAM NA OSOBU VYDRZEL DO DNES 27.5.POSKODILY JSME SI SVUJ ORGANISMUS HODNE?

Odpověděl: Jana Justinová
Rozhodně jste si tím experimentem nijak nepřilepšili a není to ani účinné vzhledem k tomu, čeho jste chtěli dosáhnout - tedy snížení váhy. To, co jste možná zhubli zase rychle naberete, jakmile přestanete pervitin brát. A co se týče škodlivých vlivů na zdraví - rozhodně to nepomohlo Vašim játrům, které pervitin dost zatěžuje. Někdy také trpí ledviny. V podstatě by ale měsíční užívání mírných dávek nemělo mít žádné trvalé následky. Největší hrozbou asi je, že by nezůstalo u tahohle krátkého experimentu - že by se Vám pervitin zalíbil a pokračovali byste v jeho užívání, což se brzy může vymknout kontrole. Tkaže na to asi největší pozor!