xtc (reakcia na odpowed)
ifco
diky moc za tu stranku...skusim to pozret. Prusvih mi nehrozi, klop klop, ale jadnoducho pre pripad nudze nechcem, aby som mal w moci stopy po MDMA...raz som uz na testoch bol, ale to bolo kwoli marihuane...tak len nechcem rodicow sklamat znowu...extazu berem 1-2 krat do mesiaca, takze nic hrozne... Jednoducho mi ide LEN o to, aby w pripade ze po rave akcii by ma rodicia zobrali na test, ze by sa nic nenaslo...o to mi ide. Nejake ine rady ako sa 'precistit'??:) diky mooc:)

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že Vám opravdu žádnou zázračnou radu neposkytnu. Pokud člověk bere drogy, tak musí počítat i s tím, že to může mít nějaké důsledky. Ať se jedná o důsledky související se samotným užíváním (míněno spíš ve smyslu nějakých zdravotních potíží) nebo s tím, že se na to přijde doma nebo ve škole. V zásadě jde o to, že nechcete, aby na to rodiče přišli. Tvrdíte sice, že je nechcete zklamat - ale v podstatě jde o to, abyste si mohl užívat, aniž by z toho byl nějaký problém :) Ale když se vrátím k Vaší otázce - můžete to zkusit tak, že si nakoupíte nějaké bylinné přípravky na pročištění organismu, budete pít hodně tekutin... Nějaké bylinné čaje, které by v tom mohly pomoci najdete na http://www.lekarna.cz/g/caje/. Ale žádný zázrak se nestane. Možná jen taky svému tělu něčím prospějete, urychlující efekt bych řekla, že bude minimální. Taky mě napadlo, že byste se mohl podívat na www.lf3.cuni.cz/drogy - najdete tam informace o extázi, informace o nebezpečných příměsích v extázi a databázi tablet extáze zachycených v ČR - možná Vám to pomůže se vyhnout i jiným průšvihům. Extáze má totiž i řadu jiných rizik než to, že se na to přijde. Zatím přeji hodně štěstí.