antidepresiva
Kacka
Normálně si píchám pervitin ale teď mi došel a já si zkusila píchnout Viral tj. antidepresivum. Chtěla sem se zeptat jestli mi to může nějak škodit.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, že nejsem v práci a nemám po ruce své tlusté knihy, tak si nemohu najít co je to přesně za skupinu. Takže na farmakologickou interakci vám neodpovím, ale tolik vám povedět můžu:
Píchat si tablety je nemoudré. jsou v nich věci, které obyčejně optimalizují lékovou formu co se týče vstřebávání, ... Hlavně ty modernější léky bývají v tomto ohledu dost vychytaný. To když si píchnete do žíly, tak pozdrav pámbu. Ty starší antidepresiva zas nejsou ouplně bezpečná a s lecčíms interagují tak, že si to raději nepřejte vědět.
Sečteno a podtrženo: Škodit to může, a řádně. Pokud jste to přežila bez komplikací, tak hurá. Osobně bych to neopakoval.
P.s. Vzhledem k otázce předpokládám že už o své závislosti nemáte iluze. Pokud byste měla zájem o léčbu, ... Tak asi víte co. :-)