XTC a impotence?
Jerry
Dobrý den, chci se zeptat, zda pravidelné užívání Extáze (2x do měsíce po 2-3 tabletách) vede u mužů v pozdějším věku k impotenci? Někde jsem se dočetl, že marihuana ovlivňuje potenci u mužů a XTC také. Pokud ano, je tento vliv zásadní, nebo podobný jako u alkoholu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to spíše podobné jako u alkoholu. Ale i to může být celkem zásadní problém. Když s tím začnete mít potíže, tak se roztáčí takový bludný kruh, ze kterého se špatně vystupuje. Ony poruchy v téhle oblasti jsou celkem zapeklité a mají poměrně velkou psychickou složku. Ta se někdy dosti blbě překonává. Už jste někdy jako muž selhal? :-) P.s. EXT bych raději na vašem místě užíval v přiměřenějších dávkách, nemusí to být úplně bezpečné. Když si třeba koupíte tablety s PMA a dáte si 2-3 tak se žádného pozdějšího věku nemusíte dožít. :-)