To jsem opět já s tím srdíčkem, velice děkuji na zodpovězení, už jsem byla u kardiologa, drogy jsem mu, ale nepřiznala nejde to, je to i dobrý známí naší rodiny a já nemůžu přiznat, že v tom takhle jedu...Měla jsem Holter a byla na něm zaznamenaná moje vysoká tepová frekvence i všechny ty bolesti jsem popsala a lékař mi řekl, že to nic není.Ted' se do toho přidala ještě k těm stavům co jsem popisovala šílená hyperventilace, která se chvílema mění v stav jako když mám na hrudníku položeno 100kg závaží.Tyto stavy začali nejdřív jen když jsem byla na perníku, ale ted' už to mám jen, když si zakouřím trávu.Tu kouřím obden, do toho mám i šílené deprese chci s tím vším praštit, ale nejde to.Chodila jsem do kursů na posilování vůle, ale marně, jsem zoufalá to kouzlo všeho cigarety, pervitin, extáze, tráva jsou to závislosti a já jsem i s iQ130 bezradná.

Odpověděl: Jakub Minařík
Praha sice není tak daleko, ale já se musím omluvit - to, co popisujete, nebude asi na jednu návštěvu a já, protože se chystám do nemocnice na operaci, tak nové klienty nepřijímám. Bylo by to ode mě vůči nim neslušné, když se o ně nebudu moci postarat. Pokud mohu doporučit dobrý kontakt - v Děčíně pracuje kolega, Dr. Kreuzinger, má tam psychiatrickou ambulanci. Drogám myslím docela rozumí, protože pracoval nějaký čas v K-centru v Ústí nad Labem. Zkuste se na něj obrátit. :-)