ALKOHOL
petpri
dobry den, 4 mesice abstinuji od alkoholu... Nicmene posledni dobou jsem vemi unavena, V kazdem pripade bych se chtela zeptat, zda neznate nejake potravinove doplnky, ktere by mi pomohly... ... take mi byva docela casto spatne od zaludku, takze neco, co nedrazdi zaludek... Diky moc :-) P.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste vitaminy, nejlepe nejaký multi nešumivý + vitamin B1, B6, vitamin C. Je jaro, navíc se váš organismus dává do kopy po dlouhé době ne zcela optimálního zacházení. Takže únava je do jisté míry normální. A navíc v období změn se to dosti často objeví. Měla byste se nechat vyšetřit, hlavně játra. Ta by to mohla dělat. Navíc jim trvá klidně i rok než se dají do kopy (poškození souvisí s tím alkoholem). Tož nezbývá než čekat. Ta práce s tím také může souviset, je to větší zátěž. Možná bych v souvislosti s tím doporučil nějak upravit životní styl, dosti často to pomůže. Zkuste trochu sportu, hodně pravidelně chodit spát jíst. Pomůže to. Kdyby jste se cítila moc smutná, tak existují antidepresiva, která to léčí. A užívat je není slabost, někdy to prostě jinak nejde. Kdybyste měla dojem, že byste něco takového potřebovala, stačí napsat. :-)