akorat beru,jsem slusny,slepy,zlikvidujte me!!!
ivos
kdyz vse zvladnu,jak zamezim pocitu pri styku s drogou,se ovladnout.jde o pervitin.psychicky jsem abnormalne vytrvaly,nikoli ovladnot sve pocity.prubeh zivota s drogou asi dva roky intenzivne,se obratil nevyslovitelne.stala se nehoda,ne pod vlivem,po ktere mi zacalo byt jedno,co bude.odnasi to spoustu lidi,hlavne rodina,bez ktere bych tu uz nebyl.nemuzou nic delat,detox vas nauci zase veci,co by tu nemely byt,peru se se smrti tatinka jedne rodiny.je ze me z toho troska,ale jinak se kontroluji a psychicky jsem s minulosti asi smireny,je to osud.pocitil jsem pri absolutni bezmoci,kdy me naheho drzel v byte muz s nozem a s tim co mi proved me moh uz jen zabit,protoze by si uvedomil,co udelal.mam dar .vypadam mile drobny 50kg. pri silenem strachu o zivot se mi v hlave rozjasni a nepremozitelne premuzu.ten muz nemel nikoho je alkoholik.me ponizil,jak jen jde.mel jsem v zivote spoustu zkusenosti,ze kterych uz spoustu kidi spachalo sebevrazdu.i prave mit sebran zivot,kdybych nezacheval klid a neovladnot,premoci se v beznadeji.sebral jsem bohuzel zivot i ja ne moji vinou,ale mohl jsem byt jinde a nestalo by se to.krutost,smrt,litost,strach,vse znam a smiril se,zivot ma porat cenu.zavislost psychicka je nepremozitelna,podle pohledu na vec.poradit a zpravne pochopit je beznadejne schovat ocas mezy nohy jako pes.chapu radim,ale k cinu sporadane zit bez stavu,kdy pocituju,ale necitim jsem zatim kratky,aby nebylo pozde.strizlivy jsem ztratou dobreho fyzickeho stavu na tom silene.drogu prijmu je vsude neznam uz nic jineho.naslibuju neudelam.neznam deprese,ani nekradu nasim penize,nikomu.pervitin je ze me citit az k zoufalstvi,prepazka je pricina dalsi davky,pri nesnesitelne bolesti.jehlu v ruce znam jen pri odberech ne fakultce jsem vtipny,nasim se snazim vzdy ukazat ze jsem v pohode.sjedu i 0,8g za den,oci jak cedecka,propadly tvare pohled na vec,nazor vzdy spravny a stejny jako za strizliva,tu drogu ovladam a chovam se uplne normalne,euforie je slabsi ,ale je!zahulim a pripadam si trapne.depresi bych to nenazval,zajdu domu,pohladim kocku,zahraju na kytaru,zapalim a je tu soucasnost asi v pohode,ale skutek utek cin zadny.praci nehledam,cekam na odsouzeni za ozralyho cyklistu celne v 90km v protismeru.tam se prece nejezdi.bejt pod vlivem nezil bych s tim.tim zabil me.zeptat se jeho cerky kde ma tatinka a zjistit ze ho prejel fetak,reknu kdybych mohl zabiju ho.jek ubohy topit to v cerstvym pul gramu skoro denne.mel bych zacit neco delat,kdyz ne svete furt otravuju a vymyslet treba nakej lek,nebo zamezit fyzikalnim zakonum pri stretu cloveka s vozidlem,nebo proriznutim tkane pri jezdeni nozem po tele od cloveka,co je nebezpecnej a nema tu co delat,nekdo dalsi,taky nemusi bejt jako ja a brat akci,jako reakci. niceho od vas neocekavam,strujcem stesti sveho kazdy jest.politovani je zbytecne.chybou premysleti na droze.najivni bych chtel byt.drogy hejbou svetem.muj deda nic nevi.nepoznal,nebylo.ted je.deti moje zustanou nevybrani na svet,umrel bych strachem,co je potka za 20 let.moc premejslim.magor?troufale uprimny zapalit si jdu kocka uz mranci u misky jesti rozmrazim veprove srdecko ji.radostne rozhlednu ze 7 patra na panor....SPATNE SEM SJETEJ!!!SPATNEJ!!!!k politovani ubohy clovece,nalozit se soucasnosti mel bys jinak a rozdavat smich.nerikam ze jsem norml.verte mi myslim to vzdycky jen dobre.lajnu o de me nikdo nedostanete.hajzl jsem?he nechtej znat muj nazor !jakmile poznas budes tam,kam se nesmí!a zpatky?zpatky je v tech dveřích smaska,ktera ti bez problemu da po drzce a povi co je to za hnus.dopr....ted jsem ti vyzvonil ten nazor!KURva porad je to od niceho k nicemu. Tohle je pervitin !!!A půl mého textu je o tom,jak človek zmagoří,když fetuje.jsem srab!každej feťák se realitě schovává braním drog.buďte silní a milujte svůj život!!!S. I. jsem jiný,než oni.Střízlivý nezbývá dívat se na minulost,jako na pouhopouhé zkušenosti a jít dál.jsme tu pro to aby jsme děj prožili milovali se a se sebe vytvořili prožívání a milování..troufnul jsem si až moc,to proto bo to uleví.drogy nenaučí,změní pohledy špatné v dobré ne svět.pripada si člověk,jako jasnovědec,Je nejlepší.Blbost!Kdo kdy slyšel,že by feťák postavil řeťezec DNA př.!Háčky,čárky,chci se probudit čerstvě,čistě,být najivní a věřit že jsem tu uplně na něco jiného,na co doposut.Pravopis omluvte,význam ne Děkuji za přečtení,vyléčení to mělo by pro mě být!Život opravdu není peříčko a kdo zkusí peříčko ať nehledá,nenalezitelné a dobrodružství nekončí vždy dobře,nepomůže vám nikdo,ale opravdu nikdo z psychické závislosti,pokud ji máte.Mmmmm?Jak facka!A teď to cígo.

Odpověděl: Bára Orlíková
Po přečtení vašeho dotazu mám trochu rozporuplný dojem, protože mi z něj úplně nevyplývá, co byste od nás potřeboval a zda byste vlastně od nás vůbec něco potřeboval. Vzhledem k tomu, jak smysluplně se mi jeví Váš vzkaz, bych Vám docela doporučila, abyste přemýšlel, zda pervitin nevysadit. Alespoň na čas. Vypadá to, že užívání už nemáte zcela pod kontrolou a že jste pervitinem poněkud zahlcen. Ze zkušenosti Vám můžu říct, že i když psychická závislost na pervitinu může vypadat naprosto nepřekonatelně, tak se s tím přesto přestat dá. Kdyby se nešlo z drog dostat, my bychom nemuseli dělat svoji práci a tahle poradna by nemusela existovat. Nikdo Vám ale neslíbí, že přestávání bude bez potíží. Ale i když to bude těžké a chuť vzít si drogu může být občas nesnesitelná, tak se Vám po čase uleví. Jen to občas nejde bez odborné pomoci, protože prostě to někdy nejde úplně ustát jen tak bez podpory. Takže zatím přeji hodně sil a pokud byste chtěl v rozhovoru pokračovat, napište.