Můj problém setrvává už několik let, vše začalo kouřením cigaret potom marihuany potom extáze a nakonec pervitin, který se stal osudným.Nejsem žádný feťák na pokraji společnosti, který si musí pravidelně píchat svojí dávku, beru ho už několik let, jen tak když se potřebuju učit do školy, když ten den nestíhám a mám spoustu práce, a nebo třebab když jdu pařit.Nesnáším alkohol a pervitin mi dává potěšení, zjišťuji, že jsem na něm psychicky závislá a nejhorší je, že v poslední době se dostavili zdravotní potíže, když si dám(nosem)tak za několik hodin se dostaví siné palpitace, tepová fr.140 nepříjemný pocit svírání u srdce píchání u srdce, a musím si dát prášek na zklidnění(neurol, lexaurin)po něm jdu spát a je to dobrý, vždy si říkám, že už si nedám, ale nikdy to nevydržím a je to kolotoč, který se nezastaví.Nemluvím o tom, že pravidelně kouřím marihuanu, cigarety a pár extází měsíčně taky dám.Uklidňuju se tím, že jsem studentka vysoké školy a né sociální případ na pokraji společnosti.Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si jist co vlastně potřebujete, ale cítím, že máte potíže, které by stálo za to řešit. V první řadě by vás měl vidět někdo, kdo zjistí jak jste na to s vaším srdcem. Pokud jste z Prahy doporučím vám kolegu, který vás vyšetří a z vašeho "paření" si nebude dělat těžkou hlavu. Na vašem místě bych to vyšetření neodkládal. Může to být nebezpečné. Ohledně vašeho braní, myslím, že se vám to začíná vymykat. Měla byste brzdit, pokud nechcete dopadnout špatně. Kdyby bylo třeba, napište. :-)