Máma pije
Lin
Dobrý den chtěla sem Vás poprosit o radu mama pije vic jak 6 let ale v posledních měscích si myslím , že je to častějia víc. Když se s ní o tom chci bavit řekne klasicky že ona problém nemá. CHci jen radu jak ji mám donutit k nějakému psychologovy a nejraději k nějaké léčbě. Věřte mi že mi není vůbec příjemné ji vidět každým dnem opilou. Pije tvrdý alkohol. Prosím poraďte mi. Lin.

Odpověděl:
Dobrý den Lin, vím, že to musí být hodně těžké a věřím, že to není příjemné, vidět vlastní mámu, jak pije, a ještě čím dál tím víc. Chcete radu, jak jí "donutit k nějakému psychologovi a nejraději k nějaké léčbě". Bohužel Vám na to ale odpověď asi nedám. Je hrozně těžké někoho donutit k vyhledání pomoci, když si zatím vůbec nepřipouští, že nějaký problém má. Co můžete zatím Vy udělat, je mít v záloze nějaké kontakty, abyste je mohla mámě poskytnout v momentě, kdy bude chtít se svým problémem něco začít dělat. Také můžete zkusit společně domluvit nějaké podmínky vašeho fungování. Myslím, že byste měla myslet teď hlavně na sebe, aby problém Vaší mámy nepohltil Vás a abyste se chránila. Pokud byste nějaké kontakty chtěla, dejte vědět a já Vám můžu nějaké napsat. Každopádně se držte, přeju hodně síly, protože jí pravděpodobně budete teď ještě dlouhou dobu potřebovat. Kdyžtak se ozvěte...