lekari predepisujici subutex
mia
dobry den, jsem 3 roky zavisla na heroinu,posledni pul rok si kupuji na cernem trhu subutex,jelikoz chodim do prace a schaneni subutexu a penez na nej je dosti narocne a hlavne tudy cesta k abstinenci nevede,uz bych rada opravdu vysadila ale denodenni navsteva vaclavaku a hlavaku a lidi s kterymi se tam clovek setkava,toho uz mam dost.proto vas prosim o seznam lekaru kteri predepisuji subutex,eventuelna poskytuji i skupiny nebo terapie se zamerenim na snizovani a vysazeni subutexu.dekuji moc za radu

Odpověděl: Jakub Minařík
Jistě byste uspěla v Apolináři, telefon 224961111, chtít apolinář. Další varianta je CMP Lanova, kontakt přes drop-in, není docházka. Pokud byste fakt chtěla a byla schopná relativně ostrého vysazení, tak vám mohu ještě sloužit já. Předpokládá to, že nejste na vyšší dosi než 8mg subutexu denně. Pokud se mi ozvete zítra, nejlépe kolem 10.00 na telefon 222 924 279 a dorazila byste kolem poledního, tak se dohodneme. Omlouvám se, že nenabízím větší prostor, ale jdu za měsíc na operaci a do té doby vás musím detoxifikovat. Tanhle nabídka předpokládá, že zvládnete vysadit, na kolegy, kteří nabízí psychosociální servis spojený s vysazením vás nakontatuji. Stačí?