léky
treki
Dobrý den,mám několik otázek na lexaurin a defobin. 1.Jaký je mezi něma rozdíl..popř.který z těchto léků je účinější(na úzkostné stavy)Je pravda,že def. je daleko silnější? 2.Jaké nežádoucí účinky se můžou vyskytnout 3.Jak je to s kombinací: lex. vs. alkohol lex. vs. marihuana lex. vs.perník Předem děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Oba léky patří do skupiny anxiolytik a sedativ, tzn. oba budou dobré na úzkostné stavy. To, jak bude konkrétní lék fungovat, záleží na spíše na individuelní vnímavosti pacienta, možná bych defobin dal spíše tam, kde je třeba odstanit úzkost, lexaurin tam, kde je třeba pacienta zklidnit. Kombinace s alkoholem je u obou léků nebezpečná, může dojít k zástavě dechu. Kombinace s pervitinem tohle nebezpečí nemá, zese je riziko, že člověk bude závislý na obou látkách. Nejvážnějšími nú bude asi ospalost, riziko závislosti, potíže s pamětí, ... Bude toho mnohem více. Tohle jsou ty, které mě napadají v souvislsoti s nemírným užíváním.