PeRRRRVITIN
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, kolik miligramů pervitinu je pro člověka již toxických? A další věc je ;) Sem tam užiji pervitin mám pocit, že po tom smrdím. Tedy tak intenzivního smradu jsem si všiml až při této jízdě. Možná proto, že jsem si dal více než dříve, nevím... smrdí tak chemicky pot vždy i při čistém pervitinu? Nebo to je příměsama? Protože jsem četl ve vaší rubrice, že pervitin je čistý bez zápachu, nahořklé chuti ;)... ten co jsem měl já byl prý mockrát čištěnej a nevím co všechno, ale když tak vzpomínám, tak dnes ráno když jsem si ho dával jsem jsem trošku prášku rozetřel na palci a on také smrděl, možná to byl pot již na pokožce... ale........... ;) smrdí tedy uživatel i po čistém pervitinu? A jaká od jaké hranice je už pervitin pro tělo toxický? Slyšel jsem, že se dříve užívali 5 mg tabletky. Tak tipuju, třeba od 15 mg? ;) Děkuju Vám Filip

Odpověděl: Jakub Minařík
Uživatelé pervitinu páchnou. To jste si všiml dobře. Ten pach je po čistém a kvalitním pervitinu a stejně tak po pervitinu nekvalitním. Souvisí to s procesy organismu, které se v těle dějí. Je to jako u nemocných lidí, ti také často nevoní. Ohledně toho dávkování, tablety metamfetaminu byli po 3mg, po 5 mg byli tablety amfetaminu. U toho byla denní dose 15mg, resp. max. 40mg. U metamfetaminu to bylo méně. Když to sečtete a podtrhnete, tak váš odhad byl celkem správný. Většina lidí se předávkovává. Ohledně té toxicity, resp. možného negativního vlivu na organismus - tak ten má pervitin i v terapeutických dávkách. On celkem značně vybudí celý organismus, přetíží různé systémy, vyčerpá rezervy, ...