zltcka typu C

Dobry den. Ja som ta baba ktora som pisala ze som bola pred 8mesiacmi zavisla na pervitine. Momentalne som v Kanade a mam pochybnocti ci nahodou nie som nakazena zltackou typu C. Mavam z casu na cas bolesti spodnej casti bruch, teda pomerne casto by som povedala. Tie bolesti sa samozrejme ze daju vydzat. pretrvavato takto uz asi mesiac. Ked som sa nakazila je to mozne ze este kedsom bola na Slovensku co bolo teda pred 9 mesiacmi. V july upustam kanadu a potom ked sa vratim na Slovensko planujem si urobit testy vsetkeho mozneho druhu. Len sa obavamci do vtedy budem vporiadku ak nahodou vazne tu zltacku typu C mam lebo typu B a A to som zaockovana, tak potom moze sa mi nieco stat. Kolko pretrvava tato choroba/. Pretrvavato ajroky bez toho aby to ludia zistili alebo ako to casovo prebieha tato choroba a stodiovo. teda za kolko mesiacaou sa dostate tato choroba do najkrizovejsieho stadia lebo teda rokov. Dakujem za odpoved je to pre mna dolezite. Neviem co mam robit kedze som v Kanade.

Odpověděl: Jakub Minařík

Pro žloutenku bývá typičtější tlak v pravém podžebří. Pokud vás bolí v dolní části břicha, tak bych uvažoval spíše o gynekologických problémech a nebo o problémech z močovým měchýřem, nebo něčím podobným. Kdyby se jednalo o akutní fázi žlouetnky typu C, tak by léčba zahájená včas mohla významě zlepšit prognosu onemocnění. Pokud máte nějaký gynekologický zánět, tak pokud to zanedbáte, můžete být neplodná. Je to složité, ale myslím, že by vás měl vidět nějaký lékař. Přijde mi to dosti rozumné. Jinak více informací o žloutenkách najdete na těchto stránkách v rubrice drogy a nemoci-žloutenky.