otázka
Shakazulu
Ještě bych se chtěl zeptat, jak dlouho se drží v těle člověka: 1. marihuana? 2. hašiš? 3. exktáze? To kvúli testúm, protože mamka asi něco vycítila, že něco beru a vím, že ty testy teď i sháni. Tedy já se sjedu přes týden a domú přijedu v pátek, jinak bych šel domú až za 2 týdny. Snad kdybych více pil a jedl, tak by se drogy měli snadněji dostat z těla ven, nebo ne? Jinak ten crack jsem okusil a nemyslím si, že to byla chyba, ale určitě ho nebudú brát každej den. Vím, že to představuje riziko: brát haš, crack, trávu, alkohol i cigarety, extázi, ale já to mám opravdu jenom jako lepší uvolnění, prostě lépe se mi pak daří. Teďko omezuji ten alkohol a postupně i tu extázi. Jenomže ono to je těžký, když jste na párty a 50 kámošú kolem vás něco bere a jenom 1-2 se vyhýbají i alkoholu. Myslíte si snad, že mám náběh na závislost? To snad až za 5-10 let, vždyť já mám teprve 21 let a rúzne drogy užívam max. 3 roky. Jinak omluvte mou češtinu, já jsem Slovák - Záhorák, čili něco po česky vím, ale spíš mluvit jako psát. :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Marihuana a haš se vylučují do 14 dnů po jednorázovém zahulení, pokud hulíte denně, dlouhodobě, tak klidně i měsíc. EXT se vyloučí tak do týdne. Moc to neurychlíte, hlavně to konopí. Je nakumulované v tukové tkáni a vylučuje se dosti pomalu. S tím moc nenaděláte. To varování před závislostí berte dosti vážně. Já vám nechci kazit zábavu, ale zkuste přibrzdit. Když jste začal v 18, tak klidně za 3 roky jste na dg závislosti zralý. A ještě něco. Ono je hlavně blbé, že se dlouho nic neděje, všechno vypadá jakoby v pořádku a pak najednou zjistíte, že jste v průšvihu. A nedá se s tím moc udělat. Prostě ten bod, kde končí zábava a začíná spíše trápení vidíte, až když jste za ním. P.s. Vaše čeština je docela dobrá. Kdybyste to nenapsal, tak bych to myslím i přehlédl. :-)