Étherka
Pred par dny jsem mela tripa a mela jsem na nem neprijemne stavy a stihy jako jsem mivala na pervitinu. Pred lety jsem papiry brala casto a vse bylo v pohode, ale ted to bylo spis neprijemny.Pervitin jsem ted brala nekolik let dost intenzivne.Je mozne ze mi uzivani pervitinu nejak poskodilo psychiku,ze se mi ty osklivy stavy co jsem po piku mela ted vraci pri poziti jine drogy nez pervitinu?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to je možné. Stíhy po pervitinu se často vracejí když užijete pervitin nebo jinou drogu s halucinogenním potenciálem. A LSD mezi takové drogy rozhodně patří. To ale asi víte. Taky mám dojem, že vám tyhle problémy zůstanou a ať užijete jakoukoliv látku z téhle skupiny, tak se vám takovéhle problémy objeví. Je to prostě tak - když je jednou cesta k psychoze prošlápnutá, tak jí projdete mnohem snadněji. :-) Taky myslím, že byste měla být dosti opatrná, může se stát, že se vám stíha rozjede s takouvou intenzitou, že se jí prostě nezbavíte a skončíte na psychiatrii. Tak možná LSD vynechte. No, kdyby byly další dotazy, ptejte se.