martík
Chci se zeptat,mám bráchu léčí se na subutexu a je pořád stršně ospalej.Třeba:povídáme si a chvilku přestanem,okamžitě spí.je to normální?Má žloutenku C nemůže mu to nějak vadit na játra?díky za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Ospalost při přiměřené dávce subutexu je spíše vyjimečná. Napadá mě, zda bratr neužívá diazepam, nebo něco podobného. U něj je taková ospalost dosti běžná. Únava je také běžná u onemocnění jater, ale ospalost nebývá tak imperativní, jak jí popisujete. S tou žloutenkou - víte, ono jde o to, že kdyby bratr bral heroin, tak by to bylo horší. A ještě mě napadá - pokud bere bratr ten diazepam, nebo něco obdobného, tak je to špatně, neboť tyhle léky se metabolizují v játrech.