dajny
dobrý den!!..v hlavě mi teď zní písnička s textem "drogy nejsou východisko, je to jenom sen.."..ale pořád s tim nějak seknout nechci..všechno je stejný, pomalu, ale jistě to padá do stereotypu, ale zatim mi to příde pořád bezva :))..já vlastně ani občas nevim jestli se mám dobře nebo ne..spíš ve mě převažuje pocit jako, že hlavní je, že sem naživu..vlastně teď zjišťuju, že sem zase začla žít jen pro tu danou chvíli, to co bude nebo bylo mě nějak nezajímá..jen nevim jestli je to špatně nebo ne:-D..no mějte se a chtělo by to víc tepla a sluníčka co?? :))

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to jsem ráda, že se chystáte do Káčka znovu. Minimálně se Vám třeba některé myšlenky v hlavě utřídí. A s tím, že žijete jen pro momentální okamžik...žijte hlavně tak, aby jste byla spokojená (samozřejmě ne na úkor druhých) - jestli to znamená žít minulostí, přítomností nebo budoucností není až tak podstatné. Možná si opravdu pak jednou sáhnete na dno a začnete vzpomínat, že bylo i líp a vracet se k tomu. Ale snad to ani nebude potřeba a třeba Vás drogy úplně obyčejně přestanou bavit...Zatím ať jde tedy ten život co nejlíp!