jatra
Marie
Dobry den!!!!! Jiz delsi dobu jezdim na party beru drogy...Driv top byl pervitin ted uz spise MDMA......Jenze nedavno jsem dostala mononukleozu...Skoro esic jsem byla doma a posledni testy na jatra mi dopadly uplne v poradku.....Jenze asi 2 tydny po ukonceni lecby(obdobi kdy jsem mela stale lehci dietu) jsem jela na party......Mno a zase a zase....Na te prvni mi bylo opravdu hodne zle a na te dalsi taky a rano me strasne bolelo bricho......A ted mam strach protoze jdu na kontrolni testy.......Mooc by me zajimalo jak na tom ted asi jsem at jsem pripravena na nejhorsi...TZa fetaka se sice nepovazuju ale je opravdu nutne ted na drogy zapomenout????Kdyz uz jsem byla udajne v poradku???Dekuju s pozdravem Marie

Odpověděl: Jakub Minařík
Po jaterních onemocněních se doporučuje roční abstinence po normalizaci testů. To proto, aby se játra dala dokopy. Pokud jste začala pařit takhle brzy, tak není divu, že vám není dobře. Musíte vydržet. Ohledně té druhé části dotazu. Víte, mě to taky přitahovalo a nakonec jsem se rozhodl tak, jak jsem se rozhodl a teď léčím lidi, kteří drogy berou. Jeví se mi to dnes jako dobrá volba. Bylo to ale mnohem pracnější, než drogy brát. Ale mohu to jen doporučit. :-) P.s. Ta volba je jen na vás.