XTC rektalne ;-))
filip
Na netu jsem narazil na zajimavou zminku o rektalni aplikaci xtc. Ten clovek tam uvadi ze ucinek byl tak 2x delsi a mnohem intenzivnejsi. Najezd prej vcelku rychle. Co si o tom myslite vy? Jaky muze mit vyhody/nevyhody (hih) a efekty rektalni aplikace tablety? ;-))) Filip :-D

Odpověděl: Jakub Minařík
Rektální užívání léků a drog je samozřejmě varianta, i když pro mnohé uživatele asi méně atraktivní. Nástup může být rychlejší, neb to procestuje menší úsek trávícím traktem. takže i ten efekt tím může být ovlivněný. Co se téče délky, ta by mohla být ovlivněna tím, že se toho více vstřebá. Ale jak to doopravdy je, nevím. O vstřebávání MDMA sliznicí rekta nemám žádné informace. Celkem ale bude platit, že s riziky a se závislostí to bude stejné. Také bezpečnostní pravidla by měla zůstat zachována. Pokud byste měl ještě nějaké dotazy a případně problémy, ozvěte se. Rádi vás uvidíme. Jinak o extázi najdete více tady.