Adeljda
moc Vám děkuji paní Orlíková. Určitě se ozvu jak to vše vypadá. On se tedko bratr pro změnu někam ztratil. ještě se Vás chci zeptat, je možné, že vydrží 1-2dny bez drog? mějte se hezky a ještě jednou Vám děkuji ! s pozdravem Adéla

Odpověděl: Bára Orlíková
Bohužel jsem z vašeho dotazu nebyla schopná úplně konkrétně zjistit, jaké drogy Váš bratr bere - ale obecně je možné říct, že bez nich dva dny vydrží. Nepředpokládám, zvláště pokud jste zmiňovala toluen, že by bez drog jeden až dva dny nevydržel. Nemyslím, že by se u něj projevily abstineční příznaky ve smyslu, že by ho to ohrozilo na životě. Ten kontakt byl spíš pro vás a vaše rodiče - nedalo se zcela předpokládat, že by se tam bratr napoprvé dostavil s vámi. Proto si myslím, že není beze smyslu kontakt využít, i když Váš bratr v tuto chvíli není k zastižení. Přeji hodně štěstí. A kdyžtak zas napište, jak to vypadá.